Berapa saya boleh dapat kalau jadi perancang kewangan?

Betul ke ini duit dari bidang insuran?Ini gambar yang saya ambil dari google sebagai perhiasan sahaja.Biasanya di Prudential hampir kesemua ejen-ejen mengikut resmi padi,MAKIN BERISI MAKIN TUNDUK.Ejen memang tidak suka memberitahu berapa yang perolehi setiap bulan.Sebab apa?Sebab tidak mahu dianggap sebagai orang yang sombong dan lupa diri.Tak percaya?kalau tidak percaya cubalah tanya ejen-ejen di Prudential.

Bidang ini bukanlah bidang MLM yang sentiasa mencari ahli baru untuk menambahkan pendapatan.Bidang ini sekiranya anda rajin,anda yang akan dapat.Untuk permulaan tak perlu pun nak cari orang untuk bawa ke seminar seperti yang dilakukan dalam bidang MLM.

Dibawah ini contoh potensi pendapatan yang akan anda perolehi sebagai perancang kewangan
Gaji yang dinyatakan di atas merupakan elaun selama 15 bulan yang diberikan kepada mereka yang mahu memulakan kerjaya sebagai perancang kewangan sepenuh masa.Jadi anda bermula bukan dengan kosong tetapi dibantu oleh Prudential.

Gambar dibawah pula adalah potensi pedapatan tidak kira anda bermula separuh masa ataupun sepenuh masa.Dalam bidang ini juga anda memperolehi komisyen 72 kali ataupun 6tahun.Maknanya sekali anda berjaya satu polisi bermakna komiyen yang anda akan perolehi adalah 72 kali.

Sekiranya anda bermula dengan sepenuh masa anda akan perolehi kedua-duanya.Persoalannya susah ke jadi perancang kewangan ni?Bukan itu yang menjadi persoalannya tetapi yang menjadi persoalan yang harus di fikirkan ialah seberapa cepat kita boleh mendapat pendapatan 5 angka setiap bulan tanpa putus-putus dan sentiasa meningkat hari demi hari.

Sebelum itu lihat syarat menjadi ejen ataupun perancang kewangan. 
Sila lihat disini

0 comments:

Post a Comment

Related Post

 
Minima 4 coloum Blogger Template by Beloon-Online.
Simplicity Edited by Ipiet's Template